Ostatní
Jak vidí klienti kvalitu Vašich pracovníků?
Mystery Shopping - testování poradenských dovedností v reálných situacích
Cíl Mystery Shoppingu
§ Poznat úroveň znalostí a dovedností v oblasti komplexního finančního plánování a poradenství.
§ Identifikovat silné stránky poskytovaného poradenství i oblasti, které je třeba z pohledu kvality ještě dále podpořit.
§ Poskytnout zadavateli i poradcům systematickou zpětnou vazbu.
Forma Mystery Shoppingu
§ Ve spolupráci se zadavatelem bude identifikován profil typického nebo ideálního klienta.
§ Vybraná skupina několika tazatelů – profesionálních poradců a lektorů pro finanční poradenství a plánování - absolvuje setkání s pracovníky zadavatele.
§ Tazatelé se budou zajímat o návrh komplexních finančních řešení pro svoji životní situaci.
§ Při vyhodnocování finančních řešení je hodnoceno vhodné či nevhodné využívání všech dostupných finančních produktů.
Přínos pro testované osoby
§ Systematická komplexní zpětná vazba ze schůzky obsahující informace jak o oblastech, kde již jsou na vysoké úrovni, tak i o nedostatcích, které je vhodné eliminovat dalším samostudiem.
§ Poradci obdrží informaci o tom, jak by mělo vypadat optimální řešení.
Přínos pro zadavatele
§ Přehledná a přesná informace o kvalitě schůzky, účinnosti obchodního rozhovoru a kvalitě navržených finančních řešení.
§ Informace o míře současné standardizace navrhovaných řešení (budeme vycházet z toho, jak se jednotlivá řešení různých testovaných osob liší od sebe navzájem).
§ Zpětná vazba pro zadavatele obsahuje návrhy a doporučení pro zlepšení kvality obchodní komunikace i poradenských dovedností.
Bližší informace získáte na: Lukas.Maly@kfp.cz