5 rad pro překonání bloku odpovědnosti vůči klientům
27.12.2017 | 18.1.2018 11:13
Trápí vás obavy z toho, abyste svého klienta nepoškodili? Ve finančním poradenství jsou tyto obavy velmi časté a čas od času jim podléhají i ostřílení profesionálové. Dnes vám přinášíme 5 rad, jak si s takovými obavami poradit.
5 rad pro překonání bloku odpovědnosti vůči klientům
Každý profesionál, který ve svém oboru začíná, má obavu. Obavu z toho, aby klienta nepoškodil. Díky své nezkušenosti. Díky nedostatečné praxi. Nebo třeba jen díky tomu, že něco, co se učil, opomene. Stejnou obavu mají advokáti, lékaři i finanční poradci nebo bankéři. Dnes vám nabízíme 5 tipů, jak si s takovými obavami poradit.
Klíčová slova
Související články
- Jak zaujmout bonitní podnikatele? (1.3.2018)
- Kdy je možno požádat o doporučení (29.12.2017)
- Víte, komu svěřujete své peníze? (27.12.2017)
- Na co si dát pozor při koupi bytu - 5. díl: Nechtějte byt koupit (27.12.2017)
- Nemluvíte příliš? (27.12.2017)
- Kde a jak se bránit při neoprávněném jednání pojišťoven? (27.12.2017)
- Jak se ptát klienta na jeho finanční zdroje (27.12.2017)
- Na co byste při prezentaci finančního plánu neměli nikdy zapomenout (27.12.2017)
- Pojištění proti smrti úrazem rodinu nezajistí (26.12.2017)
- Likvidní rezerva v osobních financích (26.12.2017)